Letters to Juliet





Tjejkväll !!


För en liten stund sedan somnade min lille prins här hemma. Blev en sen kväll för honom idag, men så blir det när man vänder på dygnet :)

Själv ska jag krypa upp i soffan tillsammans med Alice (som jag brukar "låna hem" då jag vill titta på romantiska filmer, och jaa J är väldigt glad att Alice finns för då slipper han se dom) och titta på en så kallad Chick flick.På filmduken idag visas nämligen " Letters to Juliet".






Sophie, en ung amerikansk kvinna, hittar ett obesvarat brev ”Till Julia” under sin semester i Romeo & Julias hemstad Verona i Italien. Det brevet är bara ett av tusentals brev som skickas till den fiktiva älskarens gård och som normalt besvaras av ”Julias sekreterare”. Nu beger sig Sophie ut för att finna de älskande som brevet hon hittat handlar om. LETTERS TO JULIET är en film om evig längtan efter äkta kärlek i hjärtat av romantikens Toscana.


Nu väntar soffan...

På återseende imorgon igen.
Kramar Juliet



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej "Juliet" :)



Just denna film har jag velat se länge men det har inte blivit av. Kanske beror på att Micke inte gärna tittar på den här typen av filmer. Vilken tur du har som kan titta tillsammans med Alice !

Var filmen bra??



Kramar Anna

2011-07-29 @ 01:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0