Välkommen söndag




Hello sunshines !!!


Jösses vad varmt vi hade här hos oss igår, men som vanligt inget strandväder...

Tänka sig att det ska vara så svårt att få vakna till en blå himmel och en stooor sol. Förra sommaren var vi och badade såå många gånger, kan kanppt räkna hur många dagar vi spenderade på stranden. Denna sommaren har vi haft 1 stranddag. En stranddag för mig är sol och bad en hel dag!

Men vem vet vad augusti har att bjuda på? jag hoppas iallafall på en varm varm augusti månad, det vore underbart.

Igår njöt vi i alla fall av en god middag utomhus tillsammans med våra fina grannar Hasse & Sussie. Grillad kyckling, en super god sallad (gjord av mig för omväxlingsskull, reste gjorde min J iordning :) ), BBQ-dipp, samt nybakad baguette till serverades hemma hos familjen A. Vi har nämligen lite ont om sittplatser hemma hos oss då bordet ej är färdigt riktigt ännu :)




Om en liten stund ska jag (som igår vi den här tidpunkten) bege mig till jobbet. Idag kör jag dock ett något längre arbetspass än igår.

Min eftermiddag däremot ska jag spendera tillsammans med min underbara familj! Längtar redan...


Önskar er en fin dag.
Stor Kram Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0