"God Morgon"



Idag vaknade vi upp till strålande sol och en underbar värme. Så denna måndag kommer jag inte spendera många timmar inomhus. Har precis njutit av en lätt frukost och en stor latte under parasollet på framsidan, såå skönt!

Hugo far omkring på sin "bobbycar" i full fart här hemma och njuter av det fina vädret han med. Tror minsann att det är dags att leta fram en glass ur frysen snart :)

Senare i eftermiddag ska vi bege oss iväg på en liten utflykt som bland annat kommer innehålla bad, perfekt med tanken på vädret!!


Nej ut och njut i solen raringar!!

Vi ses senare...




/Kram Julia



Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå, det blev ju jättefint!!! =) Det har ni gjort bra. Klart vi måste ses snart. Jag har inte semester förrän v 29. Men kanske kan ses nån kväll. Du o prinsen är välkomna till oss oxå. Jag har annat mobilnummer nu. Men det kan jag skicka över på fejjan sedan. Har inte lärt mig det i huvudet än. Vi hörs,

Kram kram

2011-06-27 @ 13:21:17
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Tack gumman =) men det saknas fortfarande en del detaljer. Bland annat ett bord, men nu har jag hittat ett så det blir nog till att shoppa en sväng imorgon =)



Låter som en toppen idé, självklart kommer vi hem till er! Vi hörs på fejjan!



Kraam Julia

2011-06-28 @ 00:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0