Hugo för exakt ett år sedan...

Glass i stora lass. För exakt ett år sedan befann vi oss i "Hästhagen" för att njuta av den första sommarvärmen. Hugo var nog däremot där för att njuta av hans första cornetto strut! :)


God Morgon


Tänkt att tiden går så fort. Min Hugo blir snart tre år!!! Känns helt overkligt. Var tog min lille kille vägen??
Just nu ligger våran stora kille och sover inne på sitt rum och mamma i familjen ska snart ge sig iväg till jobbet. Usch vad jag avskyr att gå upp tidigt.

Det är bra tur att jag har så underbara arbetskamrater på jobbet som får ens arbetsdag att bara springa iväg, ni är fantastiska allihop!!

Nej dags att hoppa upp på cykeln och dra iväg...

Kommentarer
Postat av: Malin

jaaa shit va tiden går fort när man har roligt!! :)

dom växer och blir stora.. både spännande och skrämmande!

2011-06-02 @ 08:32:21
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0