Igår eftermiddag var Hugo hemma en stund hos hans favorit tjej Alice.
Det går inte en dag utan att han pratar om sin Alice, allt är Alice. - Titta mamma Alice bil, - Titta mamma Alice bo här, - mamma, Alice kommer? Du är som en syster för Hugo, och du ska veta att du betyder lika mycket för oss som för Hugo. Tack Alice för att du finns och för att du är så rar mot vår Hugo. Jag bli alldeles varm i hjärtat när jag tänker på dig.



Idag har vi en ledig torsdag här hemma. Hugo sover dock fortfarande så vi har inte riktigt "startat" dagen här ännu, men snart ska vi äta en god frukost och sätta igång med morgonrutinerna.

I eftermiddag ska jag och Hugo åka en sväng till ikea med morfar. Det ska shoppas lite och så ska vi äta korv och glass så klart !

Senare i eftermiddag har jag även en fikadejt inplanerad med min vän Katta. Vi ska bege oss till "Fröken Brogren" (Ett litet mysigt fik här i stan) som jag ännu inte varit på, har hört så mycket gott om detta lilla café så det ska bli kul att prova på  !




På återseende.

KRAM Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0