Och välkommen sommartid kanske jag ska säga. Känns så skönt att det nu är sommartid och vintertid får bli ett minne blått för ett par månader framöver.

Hittils denna söndag har jag hunnit med att gå upp extremt tidigt, eftersom att kroppen fortfarande är programerad på vintertid.

Jag har varit på jobbet i några timmar för att sedan bli hämtad av denna gången tre underbara killar vid namn Joacim, Filip & Hugo.

Nu har jag precis städat vårt hem, dammsugit och torkat golv. I denna stund sitter Hugo som förtrollad framför filmen "Tangled" och Melvin är ute och leker med en kompis.

Pappa Joacim är med storebror Filip och besöker frisören, ska bli så spännande att se resultatet då Filip har velat klippa sig såå länge!





Om en liten liten stund får vi besök av mormor här hemma, så nu ska jag ta och göra oss varsin latte, sedan blir det mys med mormor & alla grabbarna!


På återseende senare

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0