Ikväll hade vi en liten prins här hemma som var så trött när det var dags att gå och lägga sig, vi hann inte ens med en godnatt saga innan det var någon som snarkade, mitt lilla hjärta.

Tidigare ikväll var vi bjudna hem till morbror Joel, min svägerska Elin och så lilla kusin Svea på pizza. Såå gott kan jag berätta, älskar verkligen helgerna för då får man fuska med "dieten" MUMS!!

Idag var det full fart på lilla kusin Svea, Hugos lilla kusin-tjej börjar bli stora tjejen nu och ska snart fylla ett år!!! Tänkt vad tiden går fort, det första året går verkligen hur fort som helst, knappt att jag minns då Hugo var sådär liten.

Men det är så klart jätte kul att Svea blir äldre och i sommar tror jag att Hugo och Svea kan leka riktigt bra ihop, sötnosarna!


Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och bara njuta. Sedan blir det filmmys med min älskling.



KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina lilla Svea! Ja jäklarns vad dom lär busa tillsammans, kussarna. =)

2011-03-31 @ 10:36:42
Postat av: Julia

Ja hon är så söt, lilla busungen!

Än så länge är Hugo däremot lite avudsjuk, tycker inte om när Svea gosar med hans mamma :)



Men snart så, då kan dom leka & busa tillsammans!!

2011-03-31 @ 14:23:08
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0