Nu har vi äntligen landat här hemma efter en lång dag på jobbet/dagis, Hugo har varit på toppen humör sedan klockan 06.00 imorse. Han sprang in på dagis överlycklig av att äntligen vara där, min underbara lille kille!

Känns så skönt att veta att Hugo stortrivs på sitt dagis (eller förskola som det heter nu för tiden) har Hugo det bra har mamma det bra!

Just nu pågår det filmmys i vardagsrummet, "Planet 51" och till den en stor skål med gelebjörnar, mums tycker Hugo! Nej jag vet, det är inte lördag idag, men ibland måste även de små få lite vardagslyx.

Om en liten stund ska jag inta kvällens latte och sjunka ner i soffan tillsammans med min Hugo, nu är det torsdagsmys!!



På återseende.

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0