Precis nybadad sitter jag här nu och tänkte slänga upp ett litet inlägg innan det har blivit dags att ta tag i alla morgon bestyr här hemma. Jösses vilken träningsverk jag vaknade med imorse, riktigt skönt på sätt och vis för då vet jag att gårdagens spinning gjort nytta, men aj så ont det gör.

Jaha, så är det söndag igen då, usch säger säkert många nu, jippi säger jag!!! Min jobbhelg är snart över för den här gången. So lovely. Längtar redan till nästa helg som är helt fullbokad med en massa kul, men innan ska det hinnas med en massa annat roligt, bland annat spinning på tisdag (igen!!) och stockholm på onsdag, underbart!

Tråkigt nog har jag sett att det inte kommer någon tropisk värme till sverige tills på onsdag, blir nog till att skippa både klänning och shorts, hm får komma på något annat att ha på mig...


Nu ska jag dricka en latte och bläddra lite i Vakre Hjem.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0