Hugo och Svea fikar.

Efter fikastunden ville Hugo visa Svea hur kul det är att åka rutschkana.

Hej på er !


Vilken underbar dag vi haft idag. Klarblå himmel och massor av sol. Dagen till ära har jag dessutom haft semster, kunde inte bli bättre. Vi har myst på hemmplan, jag har städat och fått bort all tvätt från tvättstugan, puust! så skönt när allt är på sin plast men både jobbigt och tråkigt att hålla på med. Den mesta av tvätten är i och för sig Hugos och den tar än så länge inte så stort plats som tur är :)

Vår eftermiddag har vi spenderat på dagis tillsammans med Pappa Joacim, morbror Joel och så lilla kusin Svea, för idag var det nämligen gårdsfest på Hugos dagis. Vi har gjort en massa roligt på dagis, gungat, åkt rutschkana, fikat och så har vi lyssnat på Peter när han spelade gitarr och sjöng tillsammans med alla barnen och mycket mycket mer, så mysigt !


Även Svea ville prova att åka rutschkana.


Efter allt åkande i rutschkanan ville Hugo gunga en stund..


Denna mysiga lilla utomhus pool ligger i anslutning till Hugos dagis, perfekt när det varma sommardagarna kommer...


Nu ska jag snart slå mig ner i soffan och titta på en av mina favorit filmer, nämligen "Dirty Dancing". Hugo sover sött sedan en timma tillbaka och pappa Joacim är och fiskar, så det gäller att passa på...

Åh måste berätta för er vad stor våran Hugo börjar bli, han har nämligen snart slutat helt med nappen, tro det eller ej. Han har till och med somnat flera kvällar utan napp, vår duktiga lille kille!!

Önskar er en fin kväll.

På återseende imorgon.




Pssst, då ska ni få se liten bilder från gårdagens tripp till Stockholm...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0