Mycket shopping blev det. Här står jag och min vän och arbetskamrat Alexandra på Hötorget.


På affären Stockhome (STCKHM) hittar man alltid en massa fint. På bilden här kan ni se glassformarna från Rice som jag köpte till Hugo.


Glass-skopa i olika färger, även dom från Danska Rice.


Visst ser det underbart ut?? Jag är dock alldeles för feg för att åka själv, tittar hellre på, hihi...


Det härligaste med Grönalund är nog alla dess olika skrik man hör precis överallt, en verklig skräckblandad förtjusning, så härligt!


Fina Lejla, redo för grönan och dess karuseller...


Njuter av en drink i solen på Grönan, livet är bra härlig !


God morgon Lördag !


Måste börja med att säga att jag hade en helt underbar dag i Stockholm med mina minst sagt underbara arbetskollegor. Strålande sol, massor av shopping, god mat och så toppade vi allt detta med ett besök på Grönalund, en perfekt avslutning på en perfekt dag!

Nu är det dock redan lördag, och lördagar är för mig = SPINNING !!! Ska alldeles strax ge mig iväg för att köra en timma spinning på Njoy, lovely. Även Joacim ska bli med till Njoy idag, han ska däremot inte köra spinning utan det lutar nog snarare åt styrketräning för hans del.

Vår lille solstråle spenderar sin förmiddag hos mormor medan mamma och pappa tränar, kan inte bli bättre!
Dags att slänga i sig en lätt frukost sen köööör vi !!!!!!!


På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0