Utkast: Maj 20, 2011

Då var det fredag igen, veckorna går verkligen så fort ibland. Vore inga fel i fall tiden gick så här fort även på hösten och vintern, för just då känns det nästan som om tiden stod hel still...

Denna fredag har vi hittills hunnit med en hel del, dock inga roliga saker. Jag har städat, plockat i och ur diskmaskinen, hängt tvätt, fyllt tvättmaskinen med en ny tvätt och så har jag sprungit runt en sväng med dammsugaren här hemma också så nu är alla måste färdiga √

Om en stund ska jag göra mig en latte och läsa tidningen, Hugo har precis tittat på filmen "Tingeling" och leker nu för fulla muggar med alla bilarna inne på sitt rum.

Senare i eftermiddag ska mamma i familjen bege sig till jobbet för ett kvällspass, inge fredagsmys ikväll med andra ord, inte för mig i alla fall...



Önskar er en fin fredag.
På återseende.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0