Fredagsmys


Denna fredagen var en fredag som Hugo längtat till sååå länge. Han har nämligen inte träffat storebror Filip på en H E L månad (!!!)


Heeej raringar !!


Hugo blev så klart hur glad som helst när storebror äntligen kom, blev ett rejält puss & kramkalas :) sen hör jag Hugo viska något till Filip som fick mitt mammahjärta att smälta. - Filip, jag älskaj dej till månen. Så rart.

Här hemma har vi haft full rulle precis hela kvällen. Tidigare ikväll passade vi faktiskt på att gå en liten promenad till en lekpark en bit bort, Melvin, Hugo pappa J och mamma J, storebror Filip fick vi inte med oss denna gången, ett visst x-box lockade mera ;)

Nu sover dock två av tre prinsar, (två väldigt trötta prinsar ska jag nog tillägga) som somnade mer eller mindre så fort dom la huvudet på kudden :) Så nu ska jag krypa upp i soffan och kika på en film tillsammans med min J och fina Filip. Och ikväll ska vi titta på inget mindre än denna filmen :) 


Önskar er en fortsatt mysig fredagskväll

KRAM J


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men så sött, förstår att du som mamma smälter !

Kram Anna

2011-11-18 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0