Wearing a piece of jewelry


Igår på fars dag passade jag på att använda mitt Mats Jonasson halsband, vilket jag gör alldeles för sällan. Har fått för mig att jag inte passar i halsband ???


God morgon måndag


Jaha, redan måndag med andra ord. Var tar helgerna vägen egentligen? Denna vecka jag/vi minst sagt mycket att stå i. För min del kommer mer eller mindre hela veckan bestå av att lära sig nervsystemet innan och utan, plugga plugga plugga med andra ord. För nästa vecka är det dags för första seminariet och det så klart om nervsystmet.

Men innan dess ska jag ta mig till universitetet för att lyssna på en sista föreläsning om cellen och metabolismen, låter väl spännande !?? ;) Bäst att sätta fart här hemma så jag hinner iväg i tid.


P.s Klarade tentan för kursen Barnssynutveckling !!! :)



Önskar er en fin dag


Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Caroline

Dom är så fina Mats Jonassons smycket, jag har ett jag med dock inte detta.



Ha en trevlig dag Julia



Kramar Carro

2011-11-14 @ 12:40:29
Postat av: Hasse Arvidsson

Snyggt.

2011-11-14 @ 21:12:19
URL: http://goodlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0