Bruka Design

 
Fick med mig en hel del snyggt hem från butiken Bruka Design denna gång. Skulle kunnat köpt precis allt, såå mycket fint !


Heeej raringar !!


Nu har jag landat här hemma igen efter en hel dag i Hufvudstaden, och jag är så otroligt trött ska jag erkänna. När vi lämnade lilla Örebro tidigt imorse var det alldeles grått och regnade ute, inget vidare toppen väder för shopping tänkte vi.  Men ack så fel man kan ha, i Stockholm sken solen och regnet höll sig borta hela dagen, lovely !!
 
Vi har njutit av god italiensk mat och ett (två) glas rött, gått omkring i familjen Von Hallwyls vackra palats på Hamngatan, och palats är verkligen det rätta ordet helt fantastiskt vackert.
 
Men det får jag berätta mer om en annan gång, nu ska jag ta ett varmt bad (mest för fötternas skull hihi) sen väntar sängen...


Natti natti
 
KRAM J


Trackback
RSS 2.0