Jag ska bli faster !!



Heeej raringar !!!


Idag kan jag avsölja en liten hemlighet som jag gått och burit på väääldigt länge. Jag ska bli F A S T E R igen, men den här gången blir lite annorlunda. Jag ska nämligen bli faster åt två små killar :)

Som jag längtar det känns helt overkligt. Tiden går helt plötsligt så otroligt långsamt !! Vill ju träffa mina små pluttar nu med det samma, helst redan igår :) Så nu återstår det bara att vänta och vänta. Håller tummarna för att denna vinter kommer gå foooort så jag får träffa min små grabbar snart !

Hörrni, idag är det freeeedag skönt eller hur !??? Jag ska sätta igång och plugga på direkten här hemma och straxt efter lunch ska jag hämta min lille kille på dagis. Dags att ge sig ut i köket och fixa iordning en latte sen kickar jag igång denna fredag !!!


Önskar er en hääärlig och underbar freeedag

Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis, vad roligt !! :)

2011-10-28 @ 11:00:29
Postat av: A-C

GRATTIS Faster Julia, vad roligt!!

När är det beräknat??



Kramar AC :-)

2011-10-28 @ 16:23:52
Postat av: Sofie (Novas mamma)

Oj herregud så mysigt, och tvillingpojkar!! Det var verkligen en trevlig fredags överraskning :) trevlig helg hjärtat! Kramisar

2011-10-29 @ 01:08:04
Postat av: Rebecka - med liten i magen!

Åh va mysigt, grattis!!:)

2011-11-02 @ 16:25:01
URL: http://rebeckash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0