Mot Hufvudstaden




God morgon lördag !!


Om en liten liten stund ska jag bege mig mot stan för att möta upp min kära mor, sedan bär det av mot Hufvudstaden för en hel dags shopping, me like !!!

Jag har tre stycken butiker som ligger högst upp på listan som jag bara måste besöka Classic Living, Bruka DesignHouse Doctor och Illium Bolighus sen har säkert min kära mor en rad butiker som hon vill besöka skulle jag gissa på :)

Framåt lunch ska vi gå och äta italiensk mat och framåt eftermiddagen ska vi besöka ett museum som jag velat besöka såå länge, nämligen Hallwylska museet, blir en minst sagt fullspäckad dag :) Så nu är det bäst jag sätter fart här hemma så jag inte blir försenad !

Psst, Du missar väl inte att du just nu kan vinna ett babykit från libro !!


Önskar er en riktigt härlig lördag

Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en underbar dag i Stockholm. Hoppas ni får lite vackrare väder än vad vi har här på Närkeslätten. Men å andra sidan kommer ni väl spendera all tid i butiker om jag förstått det hela rätt;-))



Ha det bäst! <3



Kram!

2011-10-22 @ 10:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0