New York in pictures




Life in New York


Som jag skrev här om dagen så kom min mor och lillebror Jakob hem från deras tripp till New York i tisdags, dom hade så klart en massa kul att berätta men framförallt hade Jakob tagit en hel del bilder (!!!) så nu tänkte jag visa några av dom. Sit back and enjoy !!




Taxi !!!

Jag bara älskar dessa bilder, alla människor som man inte kan låta bli att undra över vart dom är på väg, de gula taxibilarna, en stad i ständig rörelse, jaa allt....




From the air

Min bror passade även på att se New York "from the air" när dom var där förra veckan. En upplevelse man bara inte får missa när man är i just NY, och så fick han ju så klart helt otroliga bilder med... 




My little brother


Visst blir man lite sugen på att åka dit !!?? det blir i alla fall jag. Men det får nog vänta några år till. Kanske inte är det första stället man vill åka till med en liten 3-åring :)

Något jag dock skulle vilja göra när Hugo blir äldre är att hyra en bil och åka till lite olika ställen i just USA. Jag vill uppleva New York - Boston - Washington sedan skulle jag vilja åka till Kalifornien och därifrån vidare till yellowstone eller varför inte Grand Canyon!! Dags att börja sprara kanske ? ;)

Nej dags att sluta drömma. Nu ska jag snart ta och lägga mig i ett bad tror jag minsann. Vi är nämligen minst sagt lite krassliga här hemma hela familjen. Vi får hålla tummarna för att vi inte smittar ner Hugo storebröder Filip och Melvin som kom hit tidigare i eftermiddags !

Önskar er en underbar fredagskväll och på återseende imorgon !


KRAM J




Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud vilka fina bilder!!

Din bror är verkligen jätte duktigt :)



Ha en fortsatt fin kväll

Kramar Anna

2011-10-07 @ 23:07:43
Postat av: JohannaJiglund

tack detsmma!

2011-10-07 @ 23:51:02
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder och gud vad jag saknar newyork!! blir nog att planera en resa ditt snart! kram

2011-10-09 @ 17:04:27
URL: http://blogg.mama.nu/star/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0