On the sideboard


Denna snygging fick följa med mig hem från Stockholm förra helgen. Kunde bara inte låta bli att köpa den och så visste jag ju att den skulle göra sig ännu snyggare hemma på skänken i köket  ;)


God morgon söndag !!


Ni glömde väl inte bort att ställa om klockan igår kväll??? Fy vad jag tycker det är tråkigt att ställa om klockan till vintertid (!!!) Visserligen fick vi ju sova en timma längre inatt, men om jag ska vara ärlig så tycker jag mycket bättre om sommartid.

Denna helg har gått alldeles för fort tycker jag, längtar verkligen inte till nya veckan. För denna vecka har vi såå mycket att göra (!!) Jag måste dessutom lägga ner hela dagarna (och sena kvällarna) åt att plugga inför kommande tenta. Inget höstlov här inte...

Men än är det inte ny vecka och det ska jag försöka njuta av så mycket som möjligt idag. Om en liten stund ska vi bege oss hem till farmor och farfar Arne som nu mera bor i det nya huset och se hur det gått med flyttlasset tidigare i veckan :) spännande spännande !
Nu väntar mina killar på mig så nu måste jag kila :)


På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken fin, så skulle jag vilja ha !! :)

2011-10-30 @ 10:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0