Vinnare av babykit



Stor grattis till dig Emma och din lilla söta dotter Wilma, hoppas ni kommer få bra användning av liberos babykit när ni är i badhuset !


Idag har jag verkligen fått mycket gjort på pluggfronten, känner mig nästan snurrig av all information man ska ta in. Vi har nämligen fått en ordlista som ska fyllas i, och jag kan berätta att det är cirka 26 ord på varje sida och det är sammanlagt 12 sidor. Så det är mååånga ord !

Men nu är jag nästan klar med den vilken känns bra. Så nu blir det en liten paus här hemma från pluggandet, för nu ska jag leka med min lille kille, och idag är det tydligen Lego-duplo som gäller :)

Nu måste jag kila, har en Hugo som står och drar i mig här bredvid...


Ses kanske senare !!

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Emma

Yippie så glad jag blev av att jag vann!! Väntar nu ivrigt på Wilmas nya babycape :) Hoppas att plugget går bra och att ni har en mysig dag ute!



Kram

2011-10-31 @ 15:39:31
URL: http://emmaochwilma.blogspot.com/
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Hej Emma!



De lilla liberos lilla babykit är skickad och borde vara hos dig när som helst :)



Måste säga att det fortfarande är helt okej väder ute (för en som inte gillar höst/vinter) 13 grader och november imorgon, skönt!



Hoppas ni får en fin kväll.

Kram Julia

2011-10-31 @ 21:32:35
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0