Bad & spinning




Heej finingar !!


Oj oj oj så trött jag är nu. Har haft en minst sagt fullspäckad dag idag och det ska bli riktigt skönt att snart krypa upp i soffan bredvid min darling och vila ögonen på tv:n en stund :)

Lovade Hugo igår kväll att vi skulle hitta på någonting roligt idag, sagt och gjort. I eftermiddags packade jag väskan med badkläder, "armpuffar" (får man ju inte glömma), handdukar och sist men inte minst bullar och saft ! Sen åkte jag iväg för att hämta Hugo på "dagis" men att vi skulle vidare till badhuset hade han inte en aning om :) Hugo blev så klart JÄTTE glad när han förstod att vi skulle bada!!

Väl hemma igen var det bara att svida om till träningskläderna, för klockan sex väntade ett minst sagt tufft RPM spinningpass på Njoy !!


Nu: Soffan väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0