En solig söndag


En pigg Hugo vid köksbordet tidigare imorse.


Goood morgon raringar !!!


Idag är vi mycket piggare här hemma. Hugos feber försvann redan igår eftermiddag men hostan kommer nog hänga i ett tag till. Denna söndag vaknade vi till en strålande sol och temperaturen bara stiger och stiger utanför fönstret, såå skönt.

Har ni förresten hört hur fint väder som väntar i veckan? morgondagen ska tydligen bjuda på sol och temperaturet upp mot 22-23 grader, helt fantastiskt!

Vad gör man då en solig söndag?? Jag ska nog minsann börja med att slå mig ner i en av solstolarna på framsidan med nya mama en stund. Senare i eftermiddag kommer min fina vän Alexandra hit och fikar med oss och till fikat ska Hugo och jag göra en äppelpaj. Men nu väntar solstolen på mig :)

Hoppas ni får en fin söndag mina vänner, njut av solen...


Kram J


Kommentarer
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

Vilken härlig kille, härliga färger och jättefina bilder!!

2011-09-04 @ 12:43:59
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Tusen tack !

Kram J

2011-09-04 @ 16:51:09
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Halloj!

Superfin blogg, som jag tidigare skrivit:) Ni verkar ha det såå mysigt i er lilla familj:) Lite nyfiken hur pluggandet går för dig lilla pluggråtta;) Även nyfiken på vad din man jobbar med, han verkar vara hemma så mycket? Han kanske jobbar nätter eller? Nickelina nyfiken;) Ha en toppen söndag. Kramisar

2011-09-04 @ 17:50:28
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Hej Sofia !



Det går jätte bra med "pluggandet". Lite ovant nu i början då det hunnit gått ett par år sedan sist jag "pluggade", men som du redan vet är det en dröm jag haft länge att just studera vidare, och nu har jag äntligen påbörjat resan..



Om du är nyfiken på vad min man jobbar med så kan du ju ringa och fråga, du har ju hans nummer ;)

2011-09-05 @ 00:23:13
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Vad menar du med att jag har din mans telfonnr? Vad absolut inte meningen att trampa på en öm tå, blev bara lite nyfiken. Du lämnar ut din familj i din blogg, men lämnar ofta din man utanför, därav min nyfikenhet... Trodde an blogg var ett forum för alla frågor, och bloggerskor var beredda att alltid kunna besvara dem. Vad är annars en blogg till för, om man lämnar vissa frågor obesvarade? Jag tog illa vid mig av detta påhopp, och trogen läsare av din blogg som jag är, känner jag att jag inte kommer att följa din familj mer. Förlåt för mitt bevär. MVH Sofia

2011-09-05 @ 09:25:23
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Hej "Sofia"



Du har absolut inte trampat på någon öm tå? Jag har valt att blogga om mig och mitt liv, men som på det flesta andra bloggar har min man valt att finnas med i bakgrunden, vilket jag respekterar.



J hjälper mig dock med all säkerhet på min blogg, allt från design till säkerhetsloggar. Därav tycker jag att det är ganska larvigt att du är en så kallad "trogen" läsare och inte ens kan använda din riktiga identitet. Jag vet mycket väl vem du är och du heter inte "Sofia".



Med vänliga hälsningar

Julia



2011-09-05 @ 10:10:36
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0