På äventyr


Bilder från gårdagens lilla "äventyr". Efter att vi sagt hejdå till världens bästa farfar åkte vi hem och packade väskorna med badkläder och matsäck och begav oss till stans äventyrsbad.


God morgon alla raringar !!


Måste bara börja med att berätta om gårdagen. För ovanlighetesskull hade jag super flyt precis HELA dagen igår (!). Som jag skrev så behöver (behövde) jag klippa håret och ringde därför till min frisör igår förmiddags, till min förvåning säger hon att - ja det finns en tid kl 12 pga ett återbud. Perfekt tyckte jag, så nu är jag nyklippt och höstfräsch i håret igen, sååå skönt !

Blev dock inte större förändring, vilket ni kan se på bilderna ovanför. Men man känner sig ju såå fräsch och det är ju de som är huvudsaken. Vad har jag då gjort? Jag har kortat av håret med cirka 4-5 cm och så är det nu rejält "uppklippt" för att lyfta fram mitt självfall och så har jag "tunnat ur" håret med, vilket är otroligt skönt (har annars ganska tjock hår som tar evigheter att torka).





Senare på eftermiddagen åkte vi och badade på Gustavsviks äventyrsbad. Hugo älskar att bada på gustavsvik och skulle kunna spendera hur många timmar som helst i vattnet, i vattenrutschkanorna och i vågorna !!
Måste dock erkänna att även mamma J och pappa J hade minst lika roligt :) för visst är det bra roligt att bada!!!

Idag ska jag ägna min dag åt att få tag på en "sista" bok som jag ännu inte fått tag på. Att det skullle vara ett heltidsjobb att hitta studielitteraturen kunde jag aldrig tro, puuh !

Men innan jag sätter igång med det ska jag ta och slurpa i mig en latte.


På återseende

KRAM J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0