Laxbullar




Heeej raringar !!!


Hur är vädret  hor er just nu ?? Här har vi haft ett ganska "tråkigt väder" denna söndag. Så mer eller mindre ingen i familjen hade någon större lust att ge sig ut i skogen och plocka svamp imorse. Så det blir ingen maträtt med inslag av svamp ikväll till middag i alla fall :)

Jag blev istället dagen till ära jätte sugen på LAX, nämligen inget mindre än laxbullar med thaisås och ris. Visst låter det smarrigt?? Dessvärre får vi nog äta lax imorgon kväll då min J redan håller på och förbereder kvällen middag. Men laxbullarna har  jag faktiskt planer på att göra helt själv (hur nu det kommer gå, hihi).

I den här familjen är det annars J som lagar mer eller mindre all mat, mest för att han har ett så stort intresse vilket inte är mig emot då mitt intresse för matlagning nästan mer eller mindre är lika med noll (!!). Har istället ett stort intresse för inredning och jag tror jag håller mig till de :)

På tal om inredning så håller vi just nu på och gör en liten "makeover" i vårat sovrum, så nu ska jag ta och plocka ner alla fotoramar från väggen, för snart ska det målas och tapetseras där inne !!!


Önskar er en fin kväll

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter hur gott som helst !!!

Recept tack :)



Kram Anna

2011-09-25 @ 18:26:28
Postat av: Carro

Åhh såg ju hur gott ut som helst. Håller med Anna här ovanför, glöm inte att lägga upp ett recept sen..



Kram Carro :)

2011-09-25 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0