Regnbågens alla färger




Idag har jag haft en riktigt lååång dag, tidsmässigt inte längre än måndag och tisdag, men det har varit såå mycket att ta in. Denna onsdag har vi nämligen haft "metoddag" vilket innebär att vi har gått igenom hur man gör en synprofil i praktiken. Vi har fått träffa olika synpedagoger och ögonläkare. Har kort sagt haft en riktigt spännande och givande dag !

Efter min låånga dag i "skolan" blev jag hämtad av min J, min lille Hugo och så "Hugos tjej" Alice :) vi har haft ganska varmt här idag (men dock mulet) så istället för att åka hem så fick det bli en sväng till stadsparken och OJ (!!) så fint det var där nu. Hela parken var klädd i regnbågens alla färger, så otroligt vackert !!!

Så vi var faktiskt inte hemma förens klockan började närma sig 19.00 och där med läggdags för Hugo, i alla fall nästan läggdags. Lite bad, välling och läsa bok skulle ju hinnas med också :)

Och nu är jag så trött att jag nästan somnar, så nu blir det snart sängen för mig med!


Natti natti raringar

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Hasse Arvidsson

Har du sett nya appen. blogg.se

2011-09-28 @ 23:26:54
URL: http://www.good-life.se
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Japp :)

Har dock inte testat den än, men det kanske man borde!!

2011-09-28 @ 23:40:06
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0