Tidigare ikväll


Enkel köttfärsås med spagetti och till den ett stor glas med iskallt vatten och en super god sallad så klart, mums. Passade även på att bläddra igenom nya Sköna hem, oj så mycket snyggt det fanns i detta nummer !!!


God kväll raringar


Kvällens middag på Stora hotellet blev för min del inställt.  Jag fick istället stanna hemma med min lille pluttis. Hugo är inne i en riktigt "trots" period just nu, samtidigt som hans käktänder gör sig påminda, så ena sekund är han jätte arg och i nästan sekund vill han krypa upp hos mamma för att sedan bli ledsen, stackars lille gubben.

Just nu sover han dock som en prins ( i mamma och pappas säng), och somnade gjorde han på två sekunder. Hoppas på att morgon dagen blir en bättre dag !

Om en liten stund ska jag slå mig ner i soffan med min underbara man (och nej vi är inte gifta, än...) men innan jag kan njuta av lite lugn och ro framför tvn ska jag renskriva lite anteckningar från dagens föreläsningar.



Sov gott med er !

/KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0