En riktig chick flick


En Romantisk komedi som får högsta betys av mig !! I rollerna ser man bland annat Steve Carell, Ryan Gosling, Julianne Moore. Av mig får denna film


Crazy Stuiped Love


Kikar in en liten snabbis för att ge er ett filmtips (för er som inte redan sett den så klart), Crazy Stuiped Love, en äkta "chick flick" om ni frågar mig och dessutom sååå bra !!

Älskar att krypa upp i soffan med en kopp te och vila ögonen på en bra film, just filmer inom denna kategori får jag dock se på själv, dom tillhör nämligen inte riktigt J's favorit precis :-) men det är inte mig emot hihi




Om en liten stund är det dags för mamma i familjen att bege mig mot jobbet för ett nattpass, vilket passar mig perfekt med tanken på att jag somnade väääldigt sent igår och har blivit lite utav en nattuggla.

Men än är det inte dags att bege sig så nu ska jag passa på att vara lite med Hugo och morfar som precis knackade på dörren :-)


På återseende imorgon igen

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

Tack för tipset, den måste jag se!

Ha en skön lördag,

kram Annika

2012-04-14 @ 14:58:26
URL: http://soulcityguide.blogg.se/
Postat av: Sinta

Hej Julia! Jaa den här filmen är så härlig! Fick högsta betyg även av mig ;)

Stresshanteringskursen passade mig så himla bra. Det var ett upplägg med fyra tillfällen på tre timmar varannan vecka. Mindfulness integrerad med acceptans och en djupdykning bland det som stressar i vardag och i stort. Just den här kursen, heter ACT, har visat sig ha väldigt goda långsiktiga resultat enligt studier i samarbete med bland annat Karolinska Sjukhuset. Kurserna kostar en del men jag hade sån tur att en vän till mig höll på med sin utbildning i att leda ACT-grupper och fick därför kostnadsfritt vara med i hennes "test grupp". Så synd att det är en bit till Örebro annars hade jag kunnat rekommendera dig till henne. Hon ska nämligen köra en till kurs till kraftigt reducerat pris innan sommaren.

Hoppas du har en bra vecka fastän det är så fullt upp. Stor kram /S

2012-04-17 @ 12:25:55
URL: http://sintasvarld.blogspot.com/
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Precis! Alla barn är ju olika, och alla har ju sina rutiner för att få det att fungera! :) Som sagt, vissa behöver mer sömn och andra mindre!



Men under dagen så sov Wilja bara 30 minuter, och vem somnade vid 19.30? JO WILJA! :D <3 Så ska börja med att minska så de inte blir så hastigt för henne! hon va glad fram tills hon stupa på kudden.



Tack för din kommentar & dina råd!

Kramar.



Vilken fantastisk fin blogg du har föresten! ska sätta mig ner och kika igenom lite mer.

2012-04-19 @ 21:43:18
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0