In our living room

 
Kuddarna är från från Day Home och dom har jag klickat hem hos Classic Living för en tid sen.


I like orange


I kväll har jag sysselsatt mig med att göra om lite inne i vardagsrummet. Två stycken tavlor har kommit upp på väggen och två stycken kuddar från Day Home har tagit plats i soffan och det bästa av allt, dom matchade perfekt med min fina oranga lilla fjäril, me like !! :-)


Illustrationen i svart vitt är gjord av konstnären Kristine Mandsberg och är av märket HAY, just denna illustration är tyvärr slutsåld. Min klickade jag hem hos Länna Möbler. Den oranga fjärilen är en av sex fjärilar ur Hagedornhagens "Bug box" som går att klicka hem här.


Till höger är omslaget till förra nummret ur Elle - Interiör. Är på jakt efter just den affisch som är på omslaget och har varit ett bra tag, så är det någon av er där ute som vet var man kan finna just denna så får ni jätte gärna höra av er :-)
 
 
Tidigare idag hann vi även med en liten sväng på stan för att kika på lite olika färgprover. Har nämligen ett litet projekt på gång här hemma som jag tänkt ta tag i till helgen, ett färgstarkt sådan kan jag tillägga, vilket inte hör till vanligheten när det gäller mig, som ni kanske redan vet ;-)

Dock behövs det inte bara färg till mitt lilla projekt hade eventuellt tänkt dra igång ett s t o r t med, men vi får se hur det går med den saken, kräver ju lite planering med!

Oj, vad klockan springer iväg. Dags att läsa lite sen väntar sängen, är ju upp tidigt som gäller imorgon. Hugo blir nog inte svår att få upp imorgon iallafall ( till skillnad från hans mamma) för oj så han längtat att få gå till dagis igen !! :-)




På återseende raringar
 
KRAM J


Trackback
RSS 2.0