Late at night

 
 
 
So tired but still awake


Som rubriker lyder, "late at night" och jag är fortfarande vaken, vilket kanske inte är så jätte konstigt eftersom jag jobbade natten som var. Tycker alltid det kan vara lite svårt att ställa tillbaka dygnet efter att man jobbat natt trots att jag egentligen känner mig trött. Blir nog att somna sent och gå upp tidigt helt enkelt och så rätta till dygnet med att lägga sig i tid imorgon istället :)

Idag har vi haft fullt upp hela dagen, eller nästan hela dagen kanske jag ska skriva för jag sov ju trots allt bort hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen.

Efter att ha hämtat Hugo på dagis och sagt hejdå till pappa J (som är bortrest fred-lörd) begav vi oss till mormor och morbror Jakob för att äta middag tillsmmans. Efter att vi ätit en jätte god middag (tack mormor) och busat med morbror Jakob begav vi oss hemåt igen, Mamma Julia, Hugo och mormor som ska sova här inatt så Hugo och jag slipper sova själva här hemma.

Ja jag vet att det låter lite små larvigt, men jag är så sjuuukt mörkrädd. Vid såna här tillfällen är jag väldigt glad över att vi bor i vårat lilla radhus och inte i ett stort hus med massor av mörka små vrår. Blir nog aldrig någon flytt till hus för vår del när jag tänker närmare på den saken hihi :)


Känner ni igen texten till höger om bilden ovanför? Den är tagen ur en av mina favorit filmer, nämligen denna. Just den här visa sjöng jag för Hugo när han var liten och skulle sova, tycker den är så fin och så mysig.
 

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka somna så jag orkar upp imorgon....

 
Sov så gott
 
Kraam Julia


Trackback
RSS 2.0