Njuter i solen


En liten Hugo full med en massa spring i benen :)


En annorlunda Valborg

Idag har vi haft nästan lika fint väder som igår, men denna dag har vi nästan bara spenderat inomhus då Hugo har gått och blivit lite förkyld. Igår däremot var vi ute nästan hela dagen lång. Vi hade nämligen ett helt underbart vårväder och nästan 17 grader varmt, såå skönt! :)



Jag och Alice njuter i solen


Tänk att det redan är Valborg (!!) kan inte riktigt förstå att våran trots allt gått väldigt fort, och imorgon går vi in i en an av mina favorit månader, Maj !!! :) Så härligt.

Tyvärr blir denna valborg dock inte som alla andra få mamma i familjen ska bege sig till jobbet om några timmar för att jobba natt. Känns dock inte allt för jobbigt för denna natt ska jag jobba tillsammans med min Alexandra som jag dessutom inte träffat på väldigt länge :)

Så nu vill jag önskar er en jätte fin Valborgsmässoafton och hoppas ni får en fin kväll. Själv ska jag gå och lägga mig en stund nu, sen väntar jobb!!


Ses imorgon igen

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Bonnie

Naaw!

2012-05-02 @ 19:58:00
URL: http://bastabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0