Härliga onsdag


Så här härligt väder hade vi här i lördags, fågelkvitter och strålande sol. Bilden uppe till höger och nere till vänster tog jag på vår lilla cykeltur i lördags och de andra två bilderna är från vår framsida just nu :-)


Helloo sweethearts !!


Wow vilken dag, fullt upp från morgon till kväll :-) Dagen till ära har jag dock inte haft någon föreläsning, vilket var riktigt skönt, men det fick bli en lite sväng till universitetet ändå för att träffa min vän Sara och plugga (och prata en massa skit såkart) i några timmar :-)

Tidigare i eftermiddags ringde morbror Joel och frågade om vi skulle ses en stund ikväll och äta middag tillsammans, så vi bokade in en liten date :-) Finns ingen härligare känsla än när huset är fullt av massa nära och kära ! Passde även på att ta några foton på Sveas småbröder Viggo och Vilgot, oj så fort dom växer. Men trots att det är mer än 2 månader sen dom föddes så är dom fortfarande såå små gullungarna! :)

Nu ska jag stoppa ner Hugo i ett snabbad här hemma sen väntar sängen för hans del, har varit en lång dag även för honom...



På återseende raringar

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Emõke

Underbara bilder!

2012-04-19 @ 12:06:48
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/
Postat av: Karin

Ser underbart ut, skönt med "ledig dag"

2012-04-19 @ 12:34:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: camilla

Tack snälla Julia! Och din blogg "mittialltvitt" låter som en blogg för mig! ;)



Kram

2012-04-19 @ 14:05:36
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0