Gårdagens finbesök

 
Heeej alla ni som tittar in här hon faster Julia säger lille Viggo :-)


Busy days to come


My goodness (!!!) är det jag kan få fram just nu. För några timmar sedan fick vi nämligen ut hemtentan på blackboard via universitetet och nu har jag en vecka på mig att göra klart tentan och lämna in den på studentcentrum på universitetet.
Det svåraste med denna tenta är att vi har fått tre stycken ganska så omfattande frågor inom "genus", "erkännande" och "ungdomskulturer" och vi får skriva max 2 ½ sida per fråga !!




Som jag skrev i inlägget innan hade vi besök av Hugos kusiner Viggo, Vilgot och Svea här hemma igår kväll, och nu är det väl på tiden att även ni får se Hugos små tvillingkusiner ;-)  Tiden går ju så fort och det är snart redan tre månader sen Elin och Joels söner Viggo och Vilgot kom till världen så små och så efterlängtade.


Som tur är ska jag tillägna hela helgen åt att plugga och hoppas på att jag hinner klart med hemtentan innan nästa vecka, känns så drygt att sitta med tentan hela nästa vecka då jag helst skulle behöva fixa med en hel del annat. Så nu håller vi tummarna för att jag få detta gjort i helgen !!!!


Finaste lille Vilgot tittar upp ur overallen :-)


Sagt och gjort, nu ska jag leta reda på en artikel som jag finnas med i en av tentafrågorna, sen ska det läsas lite i några böcker och eventuelllt hinner jag börja skriva ihop iallafall några rader innan det är dags att hämta Hugo på dagis !! (och jaa jag vet att man egetnligen bör skriva förskolan men jag har alltid sagt dagis och kommer alltid att göra ;-) )


Önskar er en fortsatt härlig torsdag
 
Kraaam Julia


Trackback
RSS 2.0