Nya solisar, check !

 
Moi i mina nya solisar från Guess !! :-)
 
 
 
 
 
  Nya solisar !!
 
 
 
Äntligen äntligen, i förmiddag kom mina nya solisar som jag klickade hem för ett tag sedan. Som ni ser blev det ett par Guess. Hade först bestämt mig för Marc Jacobs men efter att ha mätt hit och dit och velat en massa fram och tillbaka så kom jag fram till att dom skulle blivit en aning för små så jag våga inte klicka hem dom helt enkelt, dessa satt dock som en smäck !!
 
 
 
 
Idag har jag dock inte haft någon större användning av mina nya solisar då det sett ut så här största delen av dagen...
 
 
 
 
 
Nu ska vi krypa upp en stund i soffan här hemma och kika på några avsnitt av favvo serien "The big bang theory" , inge "desperate housewife" eller "grey's anatomy" här inte ;-)
 
 
Imorgon blir det förhoppningsvis ett besök hos doktorn igen då smärtan i bäckenet håller i sig...
 
 
 
 
 
 
  Natti natti raringar
 
 
 
  Kramar Julia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Snygging där!!! Hoppas du får mer användning av dom nästa sommar. Håller med att vädret varit blahablaha!

Fin kväll!

Kraam

Svar: Tack fina !! :)Jaa det blir väl nästa sommar, eller om man klämmer in en liten utlandsresa i vinter, för i detta land lär jag väl inte få användning av dom ;)

hade gott du med
Kraam
Julia

2012-08-07 @ 21:47:15
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: camilla

Det håller vi tummarna för! Åh, är också sugen på en resa i vinter. Förhoppningsvis Gran Canaria i januari. Hoppas!

Kramar

2012-08-07 @ 22:43:03
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: jennifer , mamma till emilia

riktigt snygga solisar!

2012-08-17 @ 22:34:56
URL: http://jennifermedj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0