Humanity for all

 
 
Idag låg det ett litet paket i brevlådan och väntade på mig när jag kom hem nämligen ett  Humanity armband i färgen choco som jag klickat hem för inte så länge sen, var lite osäker på färgen men den visade sig vara ännu snyggare i verkligheten än på bild, som tur va ;-) 
 
 
 
 
  Tittar in en liten sväng...
 
 
 
 
Fy vilket busväder det har varit idag, fick klä Hugo i både långärmad tröja och jacka innan vi begav oss mot dagis  imorse, känns snarare som om det är oktober månad ute och inte augusti...
 
 
 

Men så, lagom när vi kom hem var det cirka 20 grader ute så då blev det av med jackor och så tog vi oss en cykeltur hela lilla familjen :-) 
 
 
 
 
Älskar spännet, mycket snygg detalj ! ! 
 
 
 
 
 
 
Efter cykelturen var dock Hugo H E L T slut så det fick bli snabba ryck med middagen sedan badtime och raka vägen i sängen :-) varit en minst sagt intensiv dag för vår lille herre som sedan 1 ½ timme sover gott i sin säng.
 


Själv ska jag ta mig en kopp te, tända lite ljus och slå mig ner i soffan och kika på en film tillsammans med min J, vilken vi ska se har jag dock ingen aning om (som vanligt) är den bra ska jag tipsa er imorgon, lovar ;-)


 
 
 
 
 
  Sov gott med er !!!
 
 
 
  KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Här har det också regnat massor!:) Lite mysigt med höstluft ändå tycker jag!
kram

Svar: Ja både och, men sommaren är oslagbar !! Försöker dock att lära mig njuta av alla årstiderna, tar lite tid bara ;))

Kram till dig Karin!
Julia

2012-08-23 @ 10:09:59
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Jättefint armband! Hoppas ni fick en mysig kväll

Svar: Tack :))
Kramar
Julia

2012-08-23 @ 11:16:55
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Åh deras armband är så fina! :)

Svar: Instämmer, har flera stycken ! :))
Julia

2012-08-24 @ 17:55:43
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara Ekman

Hihi, jag har inte ett enda, men har suktat länge! :)

2012-08-25 @ 12:28:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0