Lek och Bus

 
Titta mamma vad högt jag kan klättra, säger Hugo :-)
 
 
 
 
 
 
  Välkommen tisdag !!!
 
 
 
 
 
oj oj så trött jag var igår, men när jag väl gick och la mig hade jag jätte svårt för att somna och låg vaken tills klockan blev 03.30 (!!!!) tur att Hugo inte tycker om att stiga upp i ottan...
 
 
 
 
Dock passar det ganska så bra att det var just inatt jag inte kunde somna för denna natt ska jag nämligen jobba så då har jag ju redan vänt en aning på dygnet, perfekt !! ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det bästa med att jobba natt är att jag mer eller mindre blir ledig H E L A dagen idag (brukar lägga mig drygt en timma innan jag åker till jobbet, brukar räcka för att jag ska orka vara vaken en hel natt) så idag tänkte vi bege oss till en lekpark Hugo och jag, dock inte den som vi är i på bilderna.
 
 
 
 
 
Full fart !!!
 
 

Hoppas hoppas att vädret är på våran sida bara, ser lite ostadigt ut nämligen :( har ingen lust att bli regnad på idag...
 
 
 
 
 
 
  Hoppas ni får en fin tisdag vänner
 
 
 
  Kramar Julia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alice arvidsson

åh vad jag saknar er mina nussar♥

Svar: Vi saknar dig med hjärtat !! <3 <3Kan du inte komma och sova här nästa helg???

Puss
Julia

2012-09-20 @ 14:54:20
URL: http://alicehansdotters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0