Middag för två

 
  
Tidigare ikväll: Middag för två !, ibland är det inte helt fel att ha en alldeles egen kock här hemma ;-) Tack för middagen älskling !
 
 
 
 
  Redan söndag kväll !!
 
 
 
Helgerna går verkligen hur fooort som helst, speciellt de helger man har en massa inplanerat tycks gå extra snabbt. Denna söndag hade vi dock inte vädret på vår sida (kan för övrigt berätta att vi slapp regn under flygshowen, och de tackar vi för, då jag lyckades glömma paraplyet hemma), idag har det nämligen regnat till och från precis hela dagen.
 
Så förmiddagen spenderade vi inomhus och gjorde diverse saker, grabbarna sysselsatte sig dock med att spela Wii och titta på film :-)
 
 
 
 
 
Och ett glas rött till maten, gott gott :-)
 
 
 
 
 
Imorgon ska det dock bli jätte fint väder, inte en moln och en massa S O L  precis hela dagen, jiipiii säger Hugo och jag som är lediga imorgon !!! :-) kanske kan bli ett dopp i poolen till och med.


Nu däremot ska jag snart krypa ner i sängen, har precis sett ett avsnitt av Dexter, förmodligen en repris (??) var ett tag sedan jag följde den serien, ruskigt bra är den dock, och lite små läskig. Tur jag inte är hemma själv ikväll ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
  På återseende imorgon igen
 
 
 
  Kramar Julia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Såg bilden på Instagram, superlyxigt:)

Svar: Supergott !!! :))
Julia

2012-08-27 @ 04:16:47
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Annellisaa

fy satan vad god den maten såg ut:)

Svar: Det var den, dock ej lagad av mig ;))hihi

Kram
Julia

2012-10-02 @ 09:58:11
URL: http://annellisaa.blogg.se
Postat av: kerstin

så gott det ser ut

2012-10-03 @ 07:03:52
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0