Vitt vitt vitt

 
 
 
Min lille vinterkille :)
 
 
 
 
 
 
Så mycket snö !!!
 
 
 
 
 
Det är ju bara sååå mycket snö ute nu, och mer ska det tydligen komma, men det ska även bli något mildare framåt slutet av veckan och det gillar vi så klart !! :)) har varit lite väl kallt ett par dar nu. Igår (eller var det i förrgår) visade termometedrn -22 grader och det är ju mindre kul...
 
 
 
Igår kväll passade jag på att ta fram ljusslingan till baksidan, och då märktes det verkligen av hur kallt det var, men jag hade gett mig skjutton på att den skulle upp, och nu sitter den där !! :))
 
 
 
 
 
Full fart framåt...
 
 
 
 
Om en liten stund ska jag bege mig mot jobbet för ett kvälsspass. Ska bli riktigt kul att jobba (eller snarare träffa min goa arbetskamrater) var hemma precis H E L A förra veckan och var dålig, så nu tar vi nya tag !! :)) 
Mina två älsklingar är dock fortfarande hemma och kurerar sig, stackarna :( 
 
 
 
 
Nu: Lattedags sen jobb...
 
 
 
På återseende
Kraaam
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0