Massor av härlig inspiration


I nya nummret av ELLE interiör finns det massor med vårig inspiration, såå mycket snyggt och nu bara kliar det i fingrarna på mig, vill ha vår nuu !!! :-)


Heelloo sweethearts !!


Denna måndag har jag tyvärr inget händelserikt att komma med, då mer eller mindre hela min dag har gått åt till att:

  • Plugga
  • Plugga
  • Plugga

Vid lunch tog jag mig dock ett avbrott för att gå ut till brevlåda och hämta posten, och till min förvåning låg där ett helt nytt nummer av ELLE interiör jiipppiii!! Kunde inte kommit mer passande :-) Tror minsann jag spenderade iallafall minst en timma med att bläddra i denna härliga tidning...



Snyggt & funktionellt !


Vid 17-tiden kom mina killar hem igen och Hugo var minst sagt dödstrött och sover faktiskt sen nästan två timmar tillbaka :-) så nu ska jag passa på att slå mig ner i soffan och läsa några rader i "det socialpsykologiska perspektivet".


Natti Natti

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0