Välkommen onsdag


En liten Hugo på vårpromenad i stadsparken våren 2010. Känns som om jag tog dessa bilder här om dagen. Ibland tycks tiden stå helt still och så helt plötsligt har den bara passrat utan att man knappt hunnit blinka...


Heeej raringar !!


Vad gör ni en dag som denna? Mulet, blåsigt och kallt har vi här i lilla Örebro idag. Inge vidare härligt väder direkt, vet i sjutton om jag har lust att gå ut överhuvudtaget idag...

På mitt schema står det plugg H E L A dagen, eller iallafall fram till 17-tiden för då kommer mina killar hem igen :-) och då kan det nog passa ganska så bra med ett litet break !


Tror minsann att jaglängtar en aning till våren, men bara en aning ;-) finner mig själv sittandes minst en gång om dagen och titta igenom vår & sommar mappar med bilder på datorn. Men det är ju sååå härligt med vår!!! :-)


Nu ska det fixas lite morgonbestyr här hemma sedan väntar böckerna...



På återseende

Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Julia



Måste bara säga att din blogg är så fin alla dina fina bilder dom är helt underbara, vad fotar du med för kamera? själv ska jag iväg och jobba ikväll så nu är jag bara hemma och tar det lugnt och läser bloggar ;-) haha



Hade gött

kramisar Karin

2012-02-22 @ 11:10:31
Postat av: Elma - Mitt liv som ogift!

Vilka mysiga bilder! :)

Vad tråkigt med dåligt väder! Själv har jag haft det jättesoligt och fint!

Har du haft en bra dag? :)

2012-02-22 @ 23:20:38
URL: http://elmanorberg.blogg.se/
Postat av: IsaMarie - Fotografi

:D Tycker jättemkt om den! Väcker med en massa minnen för mig, var min mormors från början:)



Tack! Och detsamma. Himla mysig blogg och stil du har:)

2012-02-22 @ 23:58:24
URL: http://isamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0