Vårtecken


Igår kväll tog vi oss en liten promenad, Joacim, Melvin och jag och gissa vad vi hittade ?? Videung (!!) ett riktigt vårtecken :-)


Hellooo sweethearts


WOW vilket härligt väder vi haft idag (om något blåsigt) till och med lite vindstilla mellan varven, iallafall där vi var ;-) vi begav oss nämligen hem till farmor och farfar Arne i eftermiddags och passade så klart på att vara ute lite i solen och med vi menas Hugo, Joacim och jag.

Hugos storebröder Filip och Melvin föredrog att stanna inomhus istället, så vi är åtminståne tre i familjen som fått gott om friskluft idag :-)


Tror minsann att våren kommer komma väldigt tidigt i år, snart kan man väl till och med plocka tussilago ;-)


Här hemma pågår det lördagsmys för fulla muggar. Filip och Hugo har bänkat sig i soffan och tittar just nu på en film tillsammans, skulle tro att dom tittar på "Sammy's adventures" om jag ska gå på musiken. Ingen "Mello" här hemma inte, fick nog av de förra helgen ;-)

Nej, nu ska jag slå mig ner bredvid mina killar en stund innan det har blivit dags att fortsätta plugga....


Önskar er en riktigt mysig kväll

Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Kicki

Du har himla snyggt

Vart köper du alla dina Tine K inredningssaker?



Kramisar Kicki

2012-02-25 @ 21:52:28
Postat av: christin

Åh vad mysigt det ska bli med vår! Ser fram emot att få plocka tussilago :)

2012-02-26 @ 12:26:19
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0