Att njuta


Så här såg det ut i soffan här hemma igår kväll, inga sällskapspel här inte :-)

Heeej raringar


Nu var det lääänge sedan ni hörde av mig här inne, ibland önskar jag att det fanns några fler timmar på dygnet än de ynka 24 som vi har tillgodo. Den gångna veckan var nämligen minst sagt kaotiskt och bestod mer eller mindre av plugg plugg och återigen plugg, och den kommande veckan bjuder på nästan lika mycket plugg, puuuuust !!!!


Hugo, Filip & Alice


Idag har jag dock hittills inte ägnat så mycket som 5 minuter till att plugga, riktigt skönt !! och det behövs verkligen. Om en liten stund har det blivit dags att ta tag i lite kvällsrutiner, men innan dess ska jag passa på att njuta av en stor latte och lite läsning i nya mama.

Önskar er en fortsatt mysig söndagskväll....


KRAM J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0