Busy Busy !


Fikar ute hos Philip på Vasa Express. Hugo älskar att fika hos Philip och brukar nästan alltid stå en lång stund och titta på alla bullar, winerbröd och bakelser innan han bestämmer sig för vad han ska välja :-)


Välkommen måndag !


Oj vilken helg vi haft, vi har minst sagt haft en fullspäckat helg men en massa roligt och en massa plugg också så klart. Önskar dock att helgerna kunde vara lite längre, vissa helger går verkligen hur fort som helst, och denne helgen var just en sån helg !


Desiré bakelse och pärsonsaft = Mums !!

Imorse var det upp tidigt som gällde här hemma, och det var det ingen som var sugen på i våran lilla familj kan jag avslöja, inte ens jag som i vanliga fall inte har speciellt svårt för att gå upp när klockan ringer kände mig pigg, usch & fy !!

Men nu är vi pigga alla tre och har precis kommit hem från föreläsningar och dagis :-) och om en liten stund kommer även farfar på besök, fullt upp hela dagen, härligt !!


Mums så mycket goda bakverk Philip har hos sig på Vasa express, skulle kunna smaka på precis  a l l a  :-)


Nu ska jag ta och hoppa in i en varm, varm dusch och tina upp lite sen får det nog bli en stor kopp te. Tänk att jag aldrig kan vänja mig vid kyla...


På återseende raringar !!

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0