Inspiration från Tine K


Ingen kan väl ha missat dessa härliga inspirationsbilder från Tine K (!!?) som mer eller mindre cirkulerar runt på varenda blogg :-)



Massor av nyanser i beige, vitt och grått, så snyggt!! Faller iallafall mig i smaken. Är det bara jag som blir sugen på att få in lite fräscht och nytt hemma???, ut med vintern och in med våren :-)


Idag vaknade vi upp till ett vitt landskap utanför fönstret, inte så mycket "vår feelings" direkt men ett perfekt väder med tanke på att vi befinner oss i januari måndad!! :) 

Här hemma har vi tre trötta grabbar som var vakna sent igår och tittade på film och spelade x-box. Så denna söndag fick det bli en låång sovmorgon och inte förens nu tror jag att dom börjar piggna till :-)

Om en liten stund ska vi hoppa i lite varmare kläder sedan bär det av ut i snön !!!



På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tycker att du har en fin blogg och kikar gärna in här, därför har du något att hämta hos mig. Du bestämmer själv hur du vill göra. Men du kan kika in under mitt tidigare inlägg under Övrigt.



Kram Anita

2012-01-15 @ 22:23:37
URL: http://enkelstil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0