På väg hem från dagis


Iförrgår när Hugo och jag var på väg hem från dagis passade vi på att stanna till vid en av lekplatserna. Runt 16-tiden var vi dock hemma igen och vet ni vad, det var fortfanade ljust ute !! :-)


Välkommen toooorsdag !!!


Nu går det undan, redan fredag imorgon ??? Men säger som min vän Malin, desto snabbare kommer våren och med den sommaren. Känns faktiskt riktigt skönt att januari månad snart nått sitt slut...

Denna dag skiljer sig inte särskilt mycket från gårdagen. Tycker inte jag gör annat än pluggar dessa dar, ochom en liten stund ska jag fortsätta att plugga, har nämligen ett seminarium tidigt imorgon bitti i socialpsykologi, dock lite svårt att plugga till på sätt och vis men otroligt intressant.

Hoppas ni får en riktigt härlig torsdag vänner. Nu måste jag sätta fart här hemma...


Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt ni ser ut att ha.

Trevlig helg



kramisar anna

2012-01-27 @ 16:54:13
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Ha en skön helg!!

Må fint!



Maliin

2012-01-27 @ 19:13:56
URL: http://www.qreate.se/blogg
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på din son.



Skön helg till dig.

Anita

2012-01-28 @ 00:31:28
URL: http://enkelstil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0