Rhodos


Här om veckan frågade min underbara mamma mig ifall hon fick bjuda med mig på en liten avkopplande resa nu till våren, så här ska jag spendera en vecka i Maj tillsammans med min kära mamma !! :-)


Något att längta till


Ska bli så fantastiskt skönt att bara koppla av en hel vecka och släppa alla tankar kring tentor och smeinarium och plugg. Njuta av god mat, långa promenader, spa-behandlingar och massor av sol. Än är det dock ett tag kvar så fram tills dess gäller det att ligga i :-)

Om en liten stund ska jag sätta igång och läsa om immunologi och hematologi, och efter de är det står hjärtat på tur, puuust!!!

Ikväll får det nog bli en paus framför en bra film tillsammans med min J och lite gott att äta. Är sååå otroligt sugen på tacos (vilket Joacim inte är spciellt förtjust i över huvudtaget, så då får jag nog sätta igång och fjäska lite när han kommer hem om jag ska få min vilja igenom).



På återseende raringar

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud så skönt för dig. Å vad mysigt att göra en resa bara ni två. Tvivlar inte en sekund på att ni kommer få det alldeles underbaaart. Du har verkligen gjort dig välförtjänt av en stunds avkoppling. Pojkarna blir väl lite avis dock. Men men...=) Kanske skönt för dom oxå;-) Hur som helst: då har du verkligen nåt att se fram emot och en liten morot att härda ut med allt plugg.



Ha det bäst <3



PoK

2012-01-05 @ 23:12:14
Postat av: Johannaty

Ja det går så fort :)

Skönt att åka på semester sen :)

2012-01-06 @ 10:17:00
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0