Morgonpromenad & föreläsning


Bilder från helgen. Inte alls långt från där vi bor ligger ett jätte stort stall och en ännu större Herrgård vid namn Karlslunds Herrgård. Hit brukar vi framförallt gå på sommaren och njuta av den vackra omgivningen runtom om Herrgården. Men denna gången fick det bli en promenad och lite gos med hästarna :-)


Heeej raringar !!


På tal om promenader, kom precis hem från en liten morgonpromenad till Hugos dagis. Imorse tog jag på mig riktigt varmt (nästan så man önskar att man var liten och kunde hoppa ner i en overall) innan vi gick iväg mot Hugos dagis. Väl ute konstaterade jag att det inte alls var särskilt kallt, riktigt skönt faktiskt. Men det är såklart skönare att åka bil till dagis, men idag började J så tidigt så då bestämde jag mig för att det får minsann bli en promenad.


Om en liten stund ska jag bege mig mot universitetet och föreläsning i socialpsykologi, ska bli riktigt spännande. Sedan får det bli raka vägen till Hugos dagis och promenad hemåt igen :-) aldrig fel med lite gratis motion!!




Även mamma i familjen klappade hästarna, vilken inte hör till vanligheten, jag är nämligen inte sådär vidare värst jätte förtjust i hästar, men oj så fina dom är !!



Nu ska jag gå ut i köket och göra iordning mig en latte, sedan är det nog dags att klä på sig varma jackan och ge sig ut igen.


På återseende

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0