Wonderful Wednesday




Heeej raringar !!!


Denna vecka tycks springa iväg med världens fart, tyckte nyss det var måndag och ny vecka och helt plötsligt är det onsdag, hänger inte alls med (!!)

Idag står det plugg på mitt schema (som alla andra dagar) i alla fall fram till dess att klockan är 15.00 för då ska jag sätta på mig mina träningsskor och gå bort och hämta Hugo på dagis. Perfekt att få sig ett litet kort powerwalk efter att man tillbringa x-antal timmar framför datorn och i böckerna...





Har ni föresten sett dessa härliga ljuslyktor från Tine K ??? Tror minsann att jag ska ta och klicka hem två i nyansen "phantom", dom skulle passa perfekt i vårat vardagsrum !! :) Ni hittar dom förresten här.

Nehe, nu är det nog bäst att jag återgår till studierna, jösses så tiden springer iväg... 



På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst går veckorna snabbt o det gäller ju tyvärr även helgerna oxå. Men visst är det väl samtidigt underbart? För varje dag så kommer vi allt närmare vår o sommar. Vi har redan nu lagt upp vår sommarsemester=)



Jag är så nyfiken på era flyttplaner. Hur går det med dom? Vill veta allt!



Ha det bäst, raring!!! <3

2012-01-25 @ 13:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0