En liten uppdatering

 
Hugo hemma hos farmor och farfar Arne, tror dock att han var mer i poolen än på land idag, ingen badkruka här inte !!!
 
 
 
  Todeloooo raringar !!!
 
 
  
Fick bli en mycket sen uppdatering denna fredag, nästan mitt i natten till och med ;-) Det har gått i ett precis hela dagen så tid till att sitta framför datorn har inte funnits helt enkelt :-)

Redan i förmiddags tog vi en snabb sväng upp på stan och uträttade några ärenden och sedan begav vi oss hem till Filip och Melvins mamma för att hämta upp Melvin (Filip skulle nämligen till Gustavsik och bada med en kompis så han dök upp här hemma lite senare) sedan åkte vi en sväng till farmor och farfar Arne. Åt en bit mat, fikade och badade, eller rättare sagt Melvin och Hugo badade, jag avstod mer än gärna (18,5 grader i poolen, aningens för kallt för min del)
 
 
Brrrr !!! ;-)
 
 

Efter några mysiga timmar hemma hos farmor och farfar Arne var det dags för mamma Julia att bege sig till jobbet för ett kvällspass. Gör nämligen ett likadant pass denna helg som förra (14 timmar per dag) tråkigt att vara borta så länge hemifrån, men så är det !

Förhoppningsvis går denna helg foooort och då är jag ju snart ledig igen! 

Nu: Dags att krypa ner i sängen i några timmar, kan vara bra att få lite sömn innan det är dags att  gå upp igen ;-) 
 
 
 
 
 
  Sov så gott !!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0