Äntligen sol

 
Det känns nästan overkligt när man tänker tillbaka. För bara fyra veckor sedan gick jag omkring nere på Rhodos  under en klarblå himmel, ljumma vindar och en skinande varm sol !!
 
 
 
 
  God morgon sweethearts !!
 
 
 
Eller God morgon är kanske lite överdrivet just nu, God förmiddag kanske passar sig lite bättre. Idag vaknade vi (tro det eller ej) upp till en skinande sol, helt fantastiskt !! :-) tråkigt nog ska dock jag bege mig till jobbet denna soliga tisdag, men inte än på ett par timmar, tack och lov ! :-)



Vackra Rhodos, Grekland är absolut ett land jag måste åka tillbaka till. 
 
 
 
 Om en liten stund ska vi gå ut på baksidan och fixa lite med poolen, dags att fylla på med lite mer vatten, har en tendens att försvinna en massa vatten när Hugo badar ?? ;-) och medan Hugo badar så ska mamma Julia sola !!!


Nu: Lattedags :-)


 
 
  Önskar er en hääärlig och solig tisdag
 
 
  Kraam Julia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0