Att fira en födelsedag

 
Bilder från gårdagens födelsedagsfirande hemma hos min storebror. Högst upp till höger sitter pappa Joel med sönerna Vilgot och Viggo i knät, och så en bild på faster och lille Vilgot längst ner till vänster och "Lipton" som ligger och njuter av skuggan på gräsmattan :-)
 
 
 
 Älskade underbara
 
 
 Ååh vad jag älskar att träffa mina underbara syskon och mina fina fina syskonbarn Svea, Viggo och Vilgot. Igår hade vi även turen att kunna sitta ute i trädgården och njuta av kaffe,  jordgubbstårta, mys med världens  raraste tvillingbröder Viggo och Vilgot och titta på när Hugo och Svea lekte med dockvagnen på gräsmattan, somrigt !! :-) 
 

Efter att vi varit hemma hos Joel och hans fru Elin i några timmar tacka de vi för oss och begav oss hemåt igen där mer poolfix väntade. J fick nämligen en idé om att lägga stora block med frigolit inunder poolen dels för att få ett jämnare underlag med också för att isolera den från den kalla sanden som vi hade under poolen tidigare.
 
 
 
Morbror Jakob och lille Viggo myser och njuter av sommarvärmen, faster och Vilgot och så lilla Svea och Hugo längst ner till höger, sötnosarna :-)
 
 
 
Så om en liten stund ska Hugo och jag gå ut och känna på temperaturen i poolen, njuta lite av solen (innan det blir mulet) sedan blir det nog en sväng upp på stan denna freeeedag !!!!
 
 
 
 
 
 Ses kanske lite senare, om inte önskar jag er en riktigt härlig freeedag !!
 
 
  Kraaam Julia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0